Istorie

2019

Încrederea în viitor a determinat compania să se extindă cu o clădire de 12.000 m² în Troisdorf, Germania.
O alegere foarte curajoasă, care permite îmbunătățirea producției și satisfacerea nevoilor pieței în curs de dezvoltare, tot mai atentă la problemele legate de eficiența energetică și confortul vieții.

2018

Compania sărbătorește 20 de ani! În ciuda crizei lungi în sectorul de construcții, Riwega continuă să fie un punct de referință foarte important la nivel național și internațional. Proiectele spectaculoase care au fost realizate încă de la început, permit companiei Riwega să se laude cu un istoric larg de lucrări și să împărtășească experiența acumulată cu manageri de proiecte și artizani. Vânzările selectate și calificate reprezintă brandul la nivel național și internațional, în timp ce montatorii certificați determină succesul clădirilor realizate cu produsele Grupului Erge. Investițiile făcute s-au dovedit a fi de perspectivă, permițând Riwega să privească viitorul cu încredere în sine.

2016 – 2017

Compania nu se oprește și se îndreaptă și spre Nordul Europei, tema construcțiilor durabile continuând să fie firul comun care permite companiei să își exporte tehnologiile dincolo de granițele naționale. Aceste subiecte, care păreau utopice în cele din urmă, devin reale, iar valorile care au fost întotdeauna susținute de Riwega sunt confirmate, precum: eficiență energetică, casă pasivă, locuință cu impact zero, sunt argumente valabile pentru a-și împărtăși competența în Estonia și în Letonia. Dorința de a comunica obiectivele atinse ia forma unui manual tehnic pentru proiectanți
tehnici și persoane private. Devine un instrument apreciat datorită ușurinței cu care explică greșelile comune făcute în timpul construirii unui acoperiș și oferă soluții celor mai frecvente probleme.
Cercetarea continuă a materialelor inovatoare, permite începerea unei noi linii de membrană de cea mai bună calitate: Protector.

2015

Pentru a răspunde nevoilor zilnice ale proiectanților, Riwega a dezvoltat un software de calcul inovator, numit Hygrotherm.
Acest program este personalizabil și permite realizarea calculului termo-higrometric al acoperișului, tavanului și pereților; permite măsurarea transmisiei și a rezistenței termice, precum și a condensului și a altor valori fundamentale pentru proiectarea corectă a clădirii. Este un instrument care este publicat gratuit pe site-ul Riwega, în sprijinul operatorilor de construcții.

2014

„Instalarea corectă a produselor determină funcționarea lor perfectă” – pornind de la această presupunere esențială, compania creează Riwega Training Center, un loc de instruire dedicat specializării tehnicienilor calificați pentru o utlizare perfectp a produselor Riwega. Cursurile practice și cursurile de actualizare efectuate în sediul central al companiei, într-o sală creată cu tehnicile Riwega, reproducând o clădire reală, permițând astfel crearea unei serii de instalatori certificați capabili să îmbunătățească calitatea mărcii, chiar și în timpul instalării. Tehnicienii sunt distribuiti pe întreg teritoriul italian si primesc o instruire constanta. În ideea de a susține evenimentele de training
și la nivel gastronomic, a fost inaugurat un nou Bistro, cu o frumoasă terasă panoramică, care permite bucuria de a savura mâncăruri tradiționale gustoase din Tirolul de Sud.

2013

De la o realitate de pionierat la un punct de referință național: această prezență puternică a permis companiei Riwega să fie implicată activ în redactarea noii legislații italiene UNI 2013, privind clasificarea și utilizarea corectă a protecțiilor și a membranelor de difuzie.
Riwega face parte din asociații importante ale industriei precum Klima Haus, Associazione Linea Vita, AISMT și ANIT. În aceeași perioadă, progresul tehnic și îmbunătățirea gamei de produse oferite permit clientului să i se ofere un catalog tot mai larg și specializat, care încununează 15 ani de succese în afaceri.

2011

Succesul experienței austriece alimentează abordarea internațională, iar compania începe apoi să-și îndrepte atenția către alte spații europene precum Franța, Spania, Elveția și Grecia.
În același timp, activitatea de cercetare și dezvoltare continuă neîntrerupt și motivează nașterea brandului Planus; noua provocare se referă la acoperișul plat și/sau verde, cu produse de ultimă oră dedicate unei nișe în creștere exponențială.

2010

Un an care marchează o preluare foarte importantă: compania austriacă Unibausysteme, cu o experiență de 30 ani în vânzarea accesoriilor pentru acoperiș în Austria și estul Europei.
Această nouă fuziune permite extinderea limitelor, tehnologiilor și a strategiilor de export dincolo de frontierele naționale, având parte de sprijin constant în cadrul Grupului Erge.

2009

Sponsorizarea, sprijinul și caritatea sunt valori care au caracterizat compania Riwega încă de la început. Compania a fost mereu în prim-plan în sprijinirea organizațiilor locale, asociațiilor sportive și caritate: printre asociațiile sportive loiale regăsim HC Neumarkt, FC Südtirol -Alto Adige, SUA Delebio Volley, Freilichtspiele Unterland și Asiago Hockey.

2008

Cu ocazia primilor zece ani de activitate, Riwega prezintă brandul Redbau: un întreg sector al companiei dedicat sistemelor temporare de siguranță temporare pe terenul de lucru.

2007

2007 marchează începutul altor cooperări importante: cu compania Roofrox specializată în sisteme de fixare și cu compania Gramint, referent în Slovenia și Croația, pentru promovarea și distribuirea mărcilor grupului.

2003

Siguranța se confirmă ca fiind principala preocupare a companiei și acest lucru coincide cu sistemului de siguranță Lifeline: o soluție apreciată mai ales din punct de vedere estetic, având un impact mic și potrivită pentru securizarea permanentă a celor mai diverse clădiri, inclusiv biserici și case cu un design inovator.
Acesta este și anul care marchează nașterea colaborării cu 3therm, o companie specializată în furnizarea de izolare termică și acustică: o colaborare de succes care continuă și în prezent și care unește brandurile din actualul grup Erge.

2001 – 2002

Răspunsul pieței confirmă intuiția inițială: produsele Riwega obțin un nivel ridicat de vânzări, iar succesul obținut le permite să investească în construcția unui nou sediu, inaugurat în 2002.
De atunci, birourile și depozitul au fost contopite în clădirea actuală Egna.

1998 – 2000

Prima oportunitate de a prezenta brandul Riwega coincide cu târgul de referință din sectorul construcțiilor: SAIE din Bologna. Această expunere importantă oferă vizibilitate largă, iar interesul primit evidențiază importanța formării de consultanți tehnici calificați, capabili să satisfacă o piață
italiană dextrem de exigentă.
În aceeași perioadă, oferta Riwega se specializează pe sisteme de siguranță temporară, cu produse precum parapeți și plase de protecție împotriva căderilor.

1998

Riwega a fost fondată în 1998 de doi tineri antreprenori, Werner Rizzi și Werner Gamper, care, din uniunea numelor lor dau naștere brandului: RI-WE-GA.
Dincolo de prenume, tinerii Werner au multe în comun: ambiție, spirit de inițiativă și mai ales 10 ani de experiență în domeniul construcțiilor, în special în cel al acoperișurilor.
Scopul lor comun este de a oferi soluții inovatoare pentru un acoperiș realizat corect și îi unește în căutarea celor mai bune strategii pentru a satisface o piață din ce în ce mai exigentă. Conștientizarea faptului că acoperirea casei trebuie să îndeplinească anumite standarde precise privind siguranța, eficiența și confortul vieții, dezvoltă printre cei mai atenți constructori.
Misiunea lor este de a oferi o gamă completă de produse și accesorii pentru acoperișuri caracterizate de o continuă cercetare pentru excelență.